Internet Explorer understøtter ikke denne side. Anvend i stedet Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

OPENING HOURS

Monday-Sunday 12-18

Tuesday by appointment

Reffen is open / Season 7 / BLÆS is open Monday-Sunday 12-18, Tuesday by appointment

Visit us at Designkollektivet, Nørrebro.

Levering

Hvis varen er på lager bestræber vi os på at sende den først kommende hverdag, kunden har efter forudgående aftale mulighed for at afhente varen i vores butik:
BLÆS // Reffen Glass Studio
Refshalevej 167 A
1432 København K

Leveringstiden for din ordre er 1-14 dage. Dog kan leveringstiden være længere ved specialbestillinger.

Leverings område: Vi leverer til alle lande inden for EU og EØS.

BLÆS I/S afsender varer gennem Shipmondo du selv kan vælge den løsning der passer bedst til dig.

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

Betaling

BLÆS I/S modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

 

Refundering

Da vores produkter er håndlavede vil form, størrelse og farve variere, produktbillederne er derfor vejledende. Hvis varen mod forventning ikke lever op til dine forventniger tilbyder vi muligheden for at returnere varen for at bytte den til et andet produkt eller et gavekort til senere brug. Ellers kan der gøres brug af fortrydelsesretten.

                                                                                                                            Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail info@blaes.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).


Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til BLÆS I/S at vurdere varens stand.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til BLÆS I/S i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses 14 dage som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

BLÆS I/S dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

BLÆS I/S
Refshalevej 167 A
1432 København K
Mail: info@blaes.dk

Tlf: Sally Xenia +4560685565 Jette Bøge: +4528562045 

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

 

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med BLÆS I/S, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos BLÆS I/S og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for BLÆS I/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i BLÆS I/S er: Sally Xenia Christensen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos BLÆS I/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@blaes.dk.

Cookies

På www.blaes.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på www.blaes.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere BLÆS I/S's hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@blaes.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

ViaBill

Du kan vælge at benytte ViaBill, når du handler via os. Info om Viabill

BLÆS I/S benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

BLÆS I/S's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

- Til

BLÆS I/S
Refshalevej 167 A
1432 København K, 
Mail: info@blaes.dk

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

- Bestilt den (*)/modtaget den (*)

- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

- Dato